Met de Thuiszorg

Met de thuiszorg is ontstaan door, voor en met gekwalificeerde verzorgenden. Eerlijkheid, openheid en een zorgzame instelling is onze kracht. Dat is wat ons sterk maakt en goede zorg voor onze cliënten en een fijne werksfeer voor de medewerkers garandeert.

In een veranderende samenleving waarin iedereen steeds meer op zichzelf komt te staan, houden wij vast aan onze normen en waarden. Wij zorgen ervoor dat iedereen de zorg ontvangt die hij nodig heeft om thuis te kunnen wonen. Met persoonlijke aandacht geven wij de juiste ondersteuning.

Klanttevredenheid & kwaliteit

Bij Met de Thuiszorg staan de zorgwensen en behoeften van iedere cliënt centraal. Door regelmatig onze zorg te evalueren blijven wij zorg op maat leveren. Daarbij monitoren wij uw specifieke zorgvraag en ons zorgdoel in het oog. De vragen 'wat willen we bereiken?' en 'hoe kunt u uw zelfredzaamheid behouden?' staan hierbij centraal.  Deze intensieve samenwerking zorgt ervoor dat onze cliënten tevreden zijn en tevreden blijven.

Uit het recente tevredenheidsonderzoek komt naar voren dat onze cliënten onze zorg- en dienstverlening met een 8.5 beoordelen. Dit onderzoek is uitgevoerd door een onafhankelijk extern bureau.

Met de Thuiszorg levert zorg op maat. Professionele, enthousiaste en gekwalificeerde zorgverleners staan garant voor een betrouwbare dienstverlening. Met de Thuiszorg voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen en is HKZ-gecertificeerd. Daarnaast vinden wij dat onze zorgvragers recht hebben op voldoende privacy en indien zij klachten hebben, deze met aandacht worden behandeld. Onder de koepel van Royal Care zijn wij via de branchevereniging BTN aangesloten bij de Stichting Zorggeschil. Voor zowel de privacy als klachtenafhandeling zijn voorwaarden opgesteld. Deze voorwaarden kunt u nalezen in de volgende reglementen: het privacyreglement en het interne klachtenreglement (-formulier).

Met de Thuiszorg heeft geen wachtlijst

Zorgvragers kunnen gelijk bij ons terecht. Onze medewerkers zorgen ervoor dat zorgaanvragen ruim binnen het vastgestelde termijn in behandeling worden genomen. Mochten wij niet instaat zijn aan uw zorgwensen te voldoen, zorgen wij ervoor dat u bij een andere zorgaanbieder terecht kunt.